Inlägg från sjuksängen...

Tänk vad lite dagis kan göra med en hel familj. Saga och Alex fick halsfluss, Lucas blev förkyld OCH fick magsjuka. Jag mår tjyvens och har varit hemma idag, ont i huvudet och magsjuka. Men i morgon är det full fart igen.

Igår var vi på bio, jag och barnen. Vi såg Trassel i 3D, superhäftigt!!!!

Nu ligger Magnus och Saga och spelar My Little Pony på övervåningen, Alex håller ställningarna efter att ha kastat sig över matteläxan direkt när han kom hem.

Jag och Lucas hänger här nere, vi orkar inte så mycket mer just nu!

Vilken tur att jag har världens bästa familj!!!!

Snart åker vi....


Kommentarer
Postat av: moster/syster nina

Halloj där sjuklingar:)

Hörde om Lucas spyattack, tur vi slapp skura golven här hemma;) och tur vi klarat oss från magsjukan,

däremot har vi fått tillbaka halsontet och febern här hemma:( till och i från i 3 veckor nu, så i morgon måste jag ringa sjukan och höra vad dom tycker, Japp så sant, nu börjar resan närma sig med stormsteg, hoppas du lider riktigt, riktigt svår resfeber;) haha fast dom stora starka karlarna lider väl inte av sånt va?? hihi

va rädda om er

KRAM till er alla

2011-02-07 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback