En ny början...

Ja, men så skulle man kunna kalla det faktiskt. Vi har startat en nytt, bättre kapitel i våra liv. Jag känner mig lite som en "nybyggare" som lämnat allt gammal bakom sig för att planterar rötterna, i vårt fall fötterna, på ny mark, i ny jord. Läskigt? Nej, inte alls, tvärtom. Jag känner mig friare än jag gjort på mycket, mycket länge. Visst saknar jag de mina, men jag vet ju att de finns en timme bort och att de kan komma hit lika lätt som vi kan åka dit. Vi trivs som fisken i vattnet här i den sjörikaste kommunen i Sverige. Barnen har börjat nytt dagis och där trivs de även om de också saknar sina gamla vänner. Både mannen och jag har varsin termin kvar på respektive skolor, men nu ser vi fram emot sommaren som nu är här. På torsdag är terminen slut och allt blir så som det ska vara. Magen växer för varje dag som går och den här graviditeten känns helt fantastiskt. Inte bara för att jag får dela den med VÄRLDENS BÄSTA utan för att livet bara är så fantastiskt just nu.

Nu ska jag ut i sommar(o)vädret och handla lite. Men jag kanske kommer tillbaka, vem vet ;)

Kram på er!!!