Arbetet fortskrider

Här rullar livet på i snabb takt. Julen börjar närma sig, advent är ju redan i november...herregud.

Lucas växer så det knakar. Med sina 73 cm över havet och 8940 g tar han sig fram överallt. Klättrar upp på bord, i soffor och gärna i trappen om han får möjlighet. Går gör han för fulla muggar och gör både mamma och pappa gråhåriga. Saga och Alexander växer också så det knakar, fast det märker man på andra sätt än vikten. Alex börjar bli en stor kille och det går bra för honom i skolan.

Huset börjar sakta ta form. Vi fick ett litet bakslag med köket då bänkskivorna inte behagade komma, men förhoppningsvis kommer arbetet med köket snart i gång igen. Sovrummet är helt färdigt och tapeter till vardagsrum och kök är inhandlade. Panelen i köket är vitmålad och det kommer bli så fint. Jag är stolt över oss, vi har arbetat på bra, tycker jag!

Hoppas alla andra har det gott!

Kram

Det börjar ordna upp sig...

Äntligen har det värsta lagt sig. Vi har slitit på som djur och har redan gjort klart hela övervåningen, Lucas rum och vårt sovrum. Nu väntar köket...det står i snickarverkstan och bara väntar på att få komma upp =)

Vi stormtrivs!!!!!!!!!!!

Sakta men säkert börjar man få tillbaka sinnesnärvaron. Min hjärna har varit helt tömd sedan 3 månader tillbaka och jag ber om ursäkt om jag har glömt bort något eller någon under denna tid, det är mycket möjligt eftersom jag har glömt det mesta nästan hela tiden... fråga barnen bara och Magnus den stackaren...*blink* *blink*

En liten sneakpeak...