Det börjar ordna upp sig...

Äntligen har det värsta lagt sig. Vi har slitit på som djur och har redan gjort klart hela övervåningen, Lucas rum och vårt sovrum. Nu väntar köket...det står i snickarverkstan och bara väntar på att få komma upp =)

Vi stormtrivs!!!!!!!!!!!

Sakta men säkert börjar man få tillbaka sinnesnärvaron. Min hjärna har varit helt tömd sedan 3 månader tillbaka och jag ber om ursäkt om jag har glömt bort något eller någon under denna tid, det är mycket möjligt eftersom jag har glömt det mesta nästan hela tiden... fråga barnen bara och Magnus den stackaren...*blink* *blink*

En liten sneakpeak...




Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

Härligt att ni börjar komma i ordning:) ser riktigt fint ut;) och är helt övertygad om att resten av huset ser lika fint ut;)

kommer så snart vi får till en dag då alla kan komma;) vi är ju fler i familjen som är nyfikna;) och det är ju alltid trevligt om vi kan åka tillsammans,

kram och att det bra i nya huset:)

2010-10-13 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback