Vår och skoj

Åh hå hå... vad skoj det var att rida igår. Det blev lite hopp och skutt den här gången, skoj =) De andra gångerna har jag bara haft hästar som antingen varit 170 i mankhöjd och 1 meter över ryggen eller riktiga gamla ridskoleponnysar... men nu jäklarns!
Skönt med lite avbrott i den annars så rutinbaserade vardagen jag lever i....

Å andra sidan rullar det på, dagarna går och snart är det vår, skönt!!!

Alex har provat sin nya cykel, gick fett bra som han sa själv.





Nu ska jag köra barn till skolan och sedan mata Herman!
Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

Hej godingar:)

Jösses nander!! vilken superläcker cykel du har fått:) nu blir jag lite avundsjuk, jag vill oxå ha en sån tuff cykel;)

kramisar på er alla

2010-03-18 @ 10:02:59
Postat av: Moster/syster Monica

Heej Nander!!

Vilken snygg färg du har på din nya cykel:)



Fett snygg alltså:)



Kram på dig hälsa syrran och resten av familjen.

2010-03-18 @ 16:25:25
Postat av: mormor o morfar

Hej Nander! vilken super läcker cykel och vilken tuff hjälm jag blir riktigt avundsjuk. Ha det bra och hälsa alla.Puss o kram

2010-03-20 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback