Sista dagen





Jaha, så var den här... dagen då jag faktiskt går till skolan för sista gången. Dagen för examen... Tänk att 3 ½ år har gått så fort. Det känns som att det var igår som jag skrev denna bloggs första inlägg. Det gjorde jag när jag började skolan. Nu stundar nya tider, en del börjar jobba (lycka till Sara och hoppas att det blir superduper bra!) och andra ska vara mammalediga, dvs jag. Jag startade utbildningen efter en mammaledighet och avslutar den med detsamma...vem kunde ana det!!??!!

Nu ska jag packa in alla barn i bilen och dra iväg i snöyran.... wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Moster/syster Monica

Stort grattis vännen!!

2010-01-19 @ 14:46:27
Postat av: Magnus

Du är bäst tjejen....Den bästa mamman .kvinnan,och snart läraren...

Älskar dig

2010-01-19 @ 15:27:42
Postat av: Sara

Tack så mycket Eleonor! Jag hoppas också det blir bra! Ja visst har det gått fort och det har varit både lite jobbigt men också roligt :)



Har skrivit lite med Catrin nu på facebook, så nu ska jag försöka pussla lite och komma på förslag för denne reunion. Kom på att det kanske är lättare om det blir en helg som de stora barnen är hos Håkan. Eller? Är det jämna eller ojämna veckor?



Ha det så bra nu och njut av att vara mammaledig och att Magnus är hemma från Stockholm :)



Kramar!!



2010-01-19 @ 19:29:12
Postat av: syster/moster nina

GRATTIS till dig:) va härligt att det är över:) nu kan du vara "mamma" på heltid;)

KRAAAAM

2010-01-20 @ 09:37:50
Postat av: Moster/syster Monica

Åhh...vilken gullig polis du skaffat:)

Kram på er<3

2010-01-20 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback