Nu räcker det!!!!

Sitter och tittar lite i bloggvärlden. Har ju Magnus dator numer och alla mina favoriter är borta ur listan. Det var ett tag sedan jag läste bloggen Heja Abbe så jag tog en sväng in där... nu sitter jag här med tårarna rullande ned för kinderna..IGEN. Herregud, vad är det för fel på mig????!!!???

Men å andra sidan var det ett mycket fint inlägg, en kärleksförklaring till sin fru, den s.k "Abbemamman". Man bara känner hur otroligt mycket han älskar sin fru... det är så fint!



 "Utan henne hade vi andra inte fungerat. Hon packar ryggsäckar med matlåda till killarna varje morgon och deras kläder ligger i små fina högar på kökssoffan. Färdiga att klä på sig. [...] Det finns ingen som lagar godare mat än hon. Vardags som fest. Hon är världsmästare på att komma på bra julklappar och presenter. Hemma kallar jag henne Maria, men här på bloggen heter hon Abbemamman, min fru eller mamman.

Dessutom kan hon göra
sliding stop på sin quarterhäst. Men det bästa av allt, hon är min".

Läs hela inlägget här

Nu ska Lilleman och jag ut i snövädret! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback