Denna dag...

Oj oj oj vad jag är trött. Har varit ute hela dagen känns det som. Började att promenixa straxt efter 10 med Linda och Emma. Det var verkligen supertrevligt och behövligt. Sedan tog jag en sväng på Finspång, postade lite brav och kikade i affären. Sprang upp och ammade en snabbis för att sedan klä på Lucas igen, det var ju dags att hämta barnen. Valde helt fel väg dock... Jag tog vägen med de många och långa backarna... Halvvägs upp idiotförklarade jag mig själv helt... hur tänkte jag egentligen?!?!?! Hur som helst så tog jag mig upp, fick fatt på Saga och gick sedan och hämtade Alex som dagen till ära hade en vän med sig hem. Jättelycklig var han! På vägen hem vinkade barnen till en polisbil och tittade på en gammal cykel som var slängd i diket. Att lyssna på deras resonemang är helt fantastiskt... de är helt knasiga men ändå hur realistiska som helst. Tänk om livet var så enkelt som det låter när barn pratar...

Kvällen kommer spenderas i soffan... Det finns ingen ork till något annat tror jag =)

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback