Vår kanske...

Är det någon mer än jag som är urbota trött på all snö? Jag blir snart galen av allt det vita som kryper in ÖVERALLT. Man kan inte gå ut och gå med vagnen, man kan knappt köra bil. Ungarnas kläder är blöta, blöta och blöta. Dessutom ser jag knappt ut i dag. Snön sitter liksom fast på fönstrena.... Jag som är en vintermänniska. Eller är jag bara det när jag inte kan få det... nu när jag har det är jag inte det minsta nöjd :(

I morgon fyller man år då... igen. Jag ser fram emot 32 års dagen, skönt att bli äldre och bara få njuta av att livet är som det ska vara. Present har jag redan fått av mannen. Det var en helt perfekt present. Ett presentkort på favvoaffären :) Love u!

Nu ska jag ta och dricka kaffe och börja klä på Lilleman, det är dags att hämta de stora barnen. Sagas dagis har infört förbud att vara i lekhallen. Takbjälkarna har nämligen spruckit... Ni är här på egen risk idag, sa de när jag lämnade. Aj då... Får hoppas dagiset står kvar i morgon bitti!

Kram Kram





Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i förskott får jag önska då :) Hoppas du får en fin dag!!!

Kan bara hålla med dig om snön. Det är galet mycket nu. Idag var det nästan omöjligt att ta sig fram med bilen och ta sig till jobbet (Känns konstigt att skriva så :S). KRAMAR till dig

2010-02-03 @ 21:24:32
Postat av: syster/moster nina

Med en enkel liten rad, uppå bemärkelsedan, vi har den äran, vi har den äran, att gratulera:)

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!

Grattis syster:)

kramisar från oss alla här i rosenborg

2010-02-04 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback