tacksam...

De stora ungarna leker på sitt rum, Lilleman sover och jag sitter vid Spotify och lyssnar på härlig, smärtande och underbara låtar med texter som verkligen betyder något. Jag fylls av känslan av att jag har allt jag verkligen behöver, ett fantastiskt rikt liv och massor av underbara människor som jag älskar av hela mitt hjärta. 

Lilleman ska faktiskt sova borta på fredag. Jag och mannen ska gå ut och mysa och jag ska faktiskt unna mig att dricka lite vin. Har pumpat som en galning för att det ska täcka fredag och halva lördag. Jag har lite ont i mjölktankarna och jag tycker nog de hänger mer än vanligt... hoppas det ordnar upp sig ;) eller vad säger du älskling!!!!

Alla barn är hemma idag. Alex vaknade i natt med ont i magen och diarré. Han och Saga fick sova länge i morse istället. Vi har gjort fotavtryck på Lucas idag. Han tyckte det killade alldeles förfärligt mycket, men det blev fint och kan knep inte ihop tårna. Händerna däremot gav vi upp. Två vuxna behövs om man inte ska ha färg ÖVERALLT!!!




Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

Vad härligt att ge sig ut på egen hand;) hoppas ni får en riktigt mysig kväll:)

kram

2010-02-10 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback