I´m in the band


Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

Hahah vilka coolingar:)) kan höra er ända hit hur ni rockar;) Puss på er alla goa ungar:)

2010-02-24 @ 16:55:16
Postat av: Sara

Hej. Allt bra?

Jag kom på att du ville ha adressen till en hemsida till en som gjorde smycken med tags som man kunde få namn skrivna på (Jag hade ett svart armband på mig i skolan iaf nu efter jul som du tyckte va fint). Vet ej om du kommer ihåg detta eller om jag redan skickat till dig... Spelar ingen roll kanske. Här är adressen iaf

http://borgdesign.blogspot.com/



Jag ska ta tag i detta med en reunion med Catrin & co. Efter nästa helg så lovar jag :)

Kramar Sara

2010-03-06 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback