32...

...mina vänner. Ung i sinnet och ung i kroppen. Möjligtvis lite stel och öm, men det beror mer på ridningen än på åldern.
Tack för alla grattis, det värmer i kylan =)

Fick paket av barnen i morse, Magnus hade hjälpt dem. Fick ett par handskar, ett par ordentliga handskar. Det behövde jag verkligen!!!
När jag fått paketet så sa Saga:
- Mamma, du vet att du önskade dig ett par handskar va?
- MEEEEEN, sa Alexander. Du SKULLE ju inte skvallra!!!!
Saga tittar på Alexander och sedan på mig.
- Men det är det inte, sa hon sedan snabbt...

Vet inte vem av dem det var som egentligen skvallrade...

Barnen hade även gjort egna paket till mig. De hade slagit in varsin pappersmugg, ett sugrör och varsin svensk flagga. På den ena muggen satt ett kort på Magnus i polisuniform. Den skulle jag ha som blomvas sa dom!!!

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Moster/syster Monica

Faaaaaaaaaaaaan!!! jag glömde bort dig igår:( hade en"bad Day" igår Sorry!! Men tar det nu då:) GRATTIS!!! Love you<3

2010-02-05 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback