På bebisfronten intet nytt...

Ja, nog hade jag hoppats att mitt nästa inlägg skulle handla om vår nya lilla vän, men icke. Var hos barnmorskan i dag och hon sa att hjärtljuden var så fina och regelbundna så han har det nog lite för bra där inne, han vill inte ut. Hon skulle däremot jobba i helgen så hon tyckte att vi skulle boka in en träff då. Hoppas det blir så nu! Allting såg bara bra ut FÖRUTOM mitt blodvärde som sjunkit betydligt igen. Nu är det så där illa som det var förut, något jag innerst inne visste för jag är så sjukt trött igen. Kom hem vid halv elva...vaknade halv tre... det är inte som det ska alltså... :)

Har lagt dubbla skydd i sängen IFALL vattnet skulle gå. Jag förstår plötsligt barnen som klagar på att det är varmt... fy sjutton så hemskt det var att sova på den där skiten. Tur att man inte är sängvätare....

Vädret är grått och hemskt och trist. Jag ska pallra mig till bibblan och posten nu. Så man känner att man har gjort någon nytta idag :)

Kram på er!!!

 


Kommentarer
Postat av: Stora syster Monica

Heej!!

Ja,nu har vi väntat tillräckligt på den lille krabaten:) Nu kan han få komma tycker vi.

Kram

2009-11-19 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback