Gnällinlägg

Ja, usch ja, rubriken låter vansinnigt egoistisk och ja, det är den kanske. Men å andra sidan gnäller jag sällan så jag tyckte jag kunde få unna mig det faktiskt...

Tänk att man kan få vara så fantastiskt trött... trött i huvudet, trött i kroppen, trött i... ja allt som man rimligtvis kan vara trött i... Jag sover illa, jag går illa, magen får inte plats överhuvudtaget när jag sitter på föreläsningarna. Alla tittar på mig förvånat och frågar om jag fortfarande hänger i. Jupp, säger man, gång på gång, på gång. Idag hade vi föreläsning med kursens huvudansvariga... hon tittade på mig, skrattade och frågade - MEN, är du här idag också! Det är illa när till och med högsta hönset undrar vad jag gör på hennes föreläsningar. Å andra sidan undrar jag också emellanåt varför jag är det...

Men jag har gjort en bra julklappsaffär idag. Jag är mycket nöjd med den, men kan av vissa särskilda skäl inte berätta om det... Nyfiken? ;)

Nehepp...nu ska jag skrapa upp lite krafter från golvet och stappla åka och hämta barn. Förmodligen är de hungriga dessutom så de vill väl ha mat kan jag tro. Rackarn krävande ungar det där... ;)

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: moster nina

har han kommit nu då????????

pöss på er alla:)

2009-11-10 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback