Dags för en uppdatering?!?!

OJ vad det var längesen... Hela sommaren har bara runnit iväg och hösten också faktiskt. Jag befinner mig i ett tillstånd där man faktiskt kan önska en hel del...

En graviditet drar med sig en massa oönskade biverkningar som jag totalt glömt bort... t.ex GLÖMSKA... SVÅRT ATT SLUTFÖRA SAKER för att nämna några. Ni vet när man börjar duka av bordet efter kvällsmaten, vänder sig om och börjar diska. När man diskat färdigt, torkat av diskbänken och känner sig hur nöjd som helst vänder man sig om och upptäcker att man.... inte dukat av färdigt. Eller när man hänger upp tvätten... och glömmer bort att man lagt all NY BLÖT tvätt på torkställningen... men det värsta är väl när man efter mycket möda väl tar sig ner till bilen för att upptäcka att man glömt ALLT man skulle ha med sig... Men jag klagar absolut inte för jag mår hur bra som helst och dessutom är det snart klart =)


Vad har hänt mer då?


Saga och Alexander har börjat på ridskola. De är superduktiga bägge två =)

 




Saga har hunnit fylla 4 år

och hon hade en hel dag där alla släktingar kom och fikade. Saga fick massor av fina presenter och hon hade själv bestämt exakt hur tårtan skulle se ut =)




Mysbus klarar man sig inte utan, eller hur!!

Nu väntar vi bara på vår lillebror

Allt är förberett och klart. Vagnen står och väntar på att få bli använd och vi har bäddat spjälsängen. BB väskan är packad och alla har jour. Byrån är full av nya bebissaker, Alexander och Saga brukar titta i lådorna och mysa. Bäst är alla Färjestad och Liverpoolsaker, tycker Alexander. Saga har röjt sin egen garderob och gett bebisen en del... rosa tröjor, blusar och linnen... Jag låter henne hållas FÖR... Vi längtar riktigt mycket nu...
Hoppas han kommer snart!!!




Kram på er allihopa!!!!!


Kommentarer
Postat av: moster nina

halloj på er alla:)

det var på tiden;) längtar tills den lille tittar ut:)

hoppas självklart att vi kommer att få följa honom här på bloggen:)

ha det fint

kram och puss på er alla

2009-11-03 @ 23:08:01
Postat av: Moster Monica

Heej!!

Längesen nu...längtar jag med, är så nyfiken på honom.Frågan är ju!!....kommer han ha en Färjestads tröja på sig när han kommer ut???!! Ha ha ha ha...Heja Leksand och Arsenal!!

Hälsa mina älsklingar ...ok.även Magnus fast han dragit in en massa skitlag i släkten.Hi hi hi..

Älskar er<3

2009-11-15 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback