Ok jag erkänner...

...både mannen och jag HAR följt Idol denna säsong. Vissa gånger har vi till och med sett reprisen på söndagar... Inget vi egentligen erkänner sådär jätteglatt men det är som det är... Dessutom har vi haft åsikter..ojojoj vad vi har diskuterat sura toner, utseende, kroppspråk och värdiga vinnare. Vi har varit både glada och upprörda vid utröstningar och hurrat när rätt person åkt ut... *host Rahbi host*
Lucas föddes på en fredag... vilka satt bänkade framför tv´n i dagrummet klockan 20.00!?!?! Jupps mannen, jag och vår lilla bebis... framför Idol... mer lojala formatet än den värsta hormonstinna tonåring...

Men jag kan inte hjälpa det, för det ÄR den bästa säsongen hittills. Det VAR de två bästa i final och den som jag hejat på sedan uttagningarna vann... Dessutom är vinnarlåten bra, det kan jag också erkänna. Låten i kombination med Erik blir alldeles kalasbra och jag lyssnar på den, jajememsan JAG LYSSNAR PÅ DEN!

Men nu har mannen och jag övergivit våra pubertala sidor och ägnar oss numer åt mer vuxet tv-tittande... På spåret har nämligen haft premiär, vilket iofs gjorde att vi missade Idolfinalen, men när man är vuxen så gör det ju inte så mycket. ;)

Nu diskuteras det varken utseende eller kroppspråk utan geografiska vyer och följdfrågor. Går sådär för mig kan jag erkänna, det är nog vinet som saknas tror jag...
Nehe, jag tar väl och lyssnar en sväng på Higher och viker tvätt, det är jag ganska bra på vid det här laget!
Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill vara mycket tydlig med att det finns inga som helst bevis på att jag har tittat på Idol........ler

2009-12-16 @ 17:23:52
Postat av: moster "olyckan" nina

Haha jo tjene du mannen;) men kan hålla med om att det faktiskt va den bästa omgången hitills, även om jag tyckte nr.2 va bättre, då han utvecklats enormt mycket och var väldigt mysig att både titta och lyssna på;)

kram

2009-12-17 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback