Idag en dag som gärna får bli i morgon...

Idag har jag verkligen inte fått ihop det. Disken står fortfarande kvar framme, tvätten ligger i maskinen och golvet är inte dammsuget. Lucas har haft en skrikdag idag.  Tänk vad bortskämd man kan bli av en lugn och harmonisk son. En dag som denna då han inte är så lugn så är man helt oförberedd. Alla rutiner bara kraschar... Nu sover han..och det är ju inte så bra då han lär vara vaken hela natten istället. Bara att förbereda sig men i morgon hoppas vi på en bättre dag..

God Natt (ska bara ta disk, tvätt och golv först) =D

Kommentarer
Postat av: moster "olyckan" nina

Oj!!! kaos, vilka minnen som pluppar upp;) "skakar på mej" du ser, sånt glömmer man bort när man är så gammal som jag, tur att jag har mitt gjort;) men när dom sover och är glada så är det ju underbart:)

kram

2009-12-17 @ 10:55:33
Postat av: Moster Monica

Hej hej!!

Jag kommer också ihåg dessa dagar...härligt...man vet att man lever:) kram

2009-12-17 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback