2 december

Oj, vilket härligt väder det är idag. Det är kallt och träden är mysigt frostiga. Tänkte se om jag kanske bakar pepparkakor med de stora barnen idag, man hinner inte så mycket när de är borta varannan helg...

När man får en bebis uppfylls man med så många känslor. Kärleken i överflöd, som en aldrig sinande ström genom kroppen, värmer upp varenda litet skrymsle. Den kärleken man känner som nybliven förälder känner jag nu för 3 barn. Jag älskar mina barn så otroligt högt och jag är glad för allas skull att allt i livet blivit så fantastiskt underbart! Hade ni frågat mig för några år sedan så var detta livet vi lever nu, endast en utopi av drömmar som var helt ouppnåeliga för oss...

Nu har jag en man som jag älskar över allt annat och som mina 2 största barn älskar överallt annat och som vi alla tre saknar något alldeles fruktansvärt mycket (Magnus kom hem snart!!!), en underbar, fantastiskt bebis som vi alla älskar överallt annat och som var mer än välkommen, han var efterlängtad!

jisses...nu blev jag sentimental...men jag är så otroligt lycklig...så är det bara!

 Nej, nu ropar soffan på mig... natti natt ;)


Kommentarer
Postat av: moster nina

hallå där:)

din header ser väldans konstig ut idag tycker jag;) hm den måste ha försvunnit in i cyberspace nånstans för jag kan inte se den:( Sååå härligt att veta att du är lycklig:) det är du om någon värd:) men??? man??? har ni gift er???;) inte utan oss hoppas jag:(

kram på er alla godingar, saknar er så j.v.la mycket så ni kan inte ana:( men snart kommer vi och hälsar på:)

Puss på er

2009-12-08 @ 16:37:51
Postat av: Elle

Märkligt...jag ser den eller oxå har den hittat tillbaka!!!=D



Nej då, vi har inte gift oss... men han är min man oavsett...MIN MAN...coolt... känns nice att säga det... Min man =D

2009-12-08 @ 16:44:23
Postat av: moster nina

???? nääe, isådannafall va den headern riktigt riktigt tråkig och ful:( för det finns ingen...........

hahaha Man och Man??? låter så gammalt, eller?? näe kanske inte förresten, jag kallar ju min för gubben... hahahahahaha så okej då, din man;)

kram

2009-12-08 @ 19:09:52
Postat av: Mannen

Man....Carina vet väl att vi väntar på dom.....dubbelbröllop va......

2009-12-08 @ 20:38:18
Postat av: Tant/moster nina

:) hmm??? låt mej tänka mannen? va de det vi kom överens om förra sommaren??? nja tror inte det va;) ni först, ni först hoppar av glädje:))

kram

2009-12-09 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback