Tv

Jag behöver inte fixa den där sladden i Boxern som kaninen gnagde av. Jag behöver nämligen ingen egen tv alls. Jag kan lyssna på grannens.... Just nu tittar vi på den där kanalen med elefanten som logga...vad heter den nu igen...ja just ja Animal Planet. Snart är det nog reklam, då ska jag koka mig en kopp te med rabarber och gräddsmak. Bara de nu inte bestämmer sig för att fortsätta titta på tv efter klockan 12.... en massa göka är  nämligen I N T E det jag behöver just nu.... faktiskt  tro mig.... Carina,Monica sluta skratta...det är faktiskt sant...promise... *ler*

Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Behovet har inte gått över hör jag....du ska få batterier av mig...jag betalar...promise..fniss.
Kram

2007-09-25 @ 21:17:27
Postat av: syster nina

*Ler*

2007-09-25 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback