Tomorrow

Åhhh i morgon slipper jag åka till Skolan... Det ska bli rätt skönt faktiskt. Vakna utan väckarklocka, åka till dagis när vi är färdiga, inga tider att passa, utom en. Sedan ska jag å andra sidan ägna dagen åt att förbereda praktiken och läsa underhållande (läs inte) studentlitteratur... MEN jag ska även passa på att gå till min manikyrist (gud vad det låter lyxigt) och ordna till naglarna, DE ÄR PÅ TOK FÖR LÅNGA SÅ DE BARA VIKER SIG, VILKET I SIN TUR GÖR as ONT. Hmmm ska jag ta en färg den här gången eller ha fransk manikyr som vanligt? Fransk är mer jag, men det kunde vara kul att bli lite färgglad, men HUR ska jag kunna hitta en färg som passar till alla kläder som jag har i garderoben? Väljer jag brunt, som är väldigt "inne" just nu så borde det matcha det mesta, men jag vet inte (suck)...oj oj oj detta måste jag fundera på! Guuuud vilka jobbiga beslut man måste ta... Jag looovar att visa upp resultatet i morgon!!! (Låter jag som en riktig modebloggare nu? hi hi hi) Hursomhelst... nu ska jag glana på Sex and the City...ANDRA SÄSONGEN...Tjingeling!



91806-456

Fransk Manikyr

Kommentarer
Postat av: syster nina

Åååå! du å dina naglar;) jaha å du e ledig du? okej! så ikea lockar inte då;) Nähä, hmm kanske ska hänga med dej på stan hmm? F.n jag börjar få abstinens, jag kommer ingenstans, jääla skitbil, hoppas jag får tebax den på fredag, fulladdad med energi efter en servic som kostar mej skjortan usch vågar inte tänka på va det slutar på, hade ju varit bäst om det bara hade varit ett "batteri" som vissa andra kom undan med;) ää vi kan vällan höras:) är upptagen på förmiddan får herrbesök:)... sotaren kommer;);)... ha det bra framför dumburken kram

2007-09-19 @ 19:35:32
Postat av: Sara

Visst är det roligt med långa naglar och hålla på att fixa med dem!!. Mina är äntligen långa, och ännu bättre - alla är är det samtidigt också. Inte så att 3 lr 4 av naglarna på en hand är långa och den sista är kort. Jag håller på att driva de omkring mig galna med att jag visar upp hur de ser ut ;)...
Skönt att slippa åka till skolan. Det var första dagen för mig idag denna vecka och imorgon är jag också ledig. Vart fick du din vfu någonstans?? Kul att träffa dig idag i skolan förrästen! Saknar ju er alla!! Kramar!

2007-09-19 @ 21:30:32
Postat av: Andreas

Jag är så tråkigt konservativ att jag borde hålla tyst. Tror jag gör det! Eller nej förresten, jag kan inte. Då bubblar det ut genom öronen. Jag tycker att naturlig färg på välformade naglar är det klart snyggaste. Dvs genomskinlig lack på naglarna (eller ingen lack alls). Kanske inte funkar på för långa naglar, så gör nått kul istället. Varför inte motivlacka porträtt av dina tio favoritmänniskor vett ja. Då får du ju ett på varje nagel. Eller inte...

2007-09-19 @ 23:46:39
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Bittan

är smått avundsjuk på såna vackra naglar. har ju svårt att låta bli mina tyvärr....SUCK!!!
Ha en skön "ledig" dag nu.
kram Bittan

2007-09-20 @ 07:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback