Skitdag

Det här har varit en riktigt skitdag! Morgonen rörde ihop sig av olika anledningar, så jag blev sen till min praktik. På dagen fick jag ett mindre trevligt besked som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera... men jäkligt jobbigt blev det. Jag hade ju lagt detta bakom mig och nu ska allt plötsligt rivas upp till ytan igen!!! Nej jag vill inte, vill inte, vill inte.... Detta medför att jag får en sjujäkla huvudvärk, början till migrän... På väg hem från dagis, slutar plötsligt bilen att varva. Kör jag på ettan så håller bilen på att dö precis som den gör när man kör på för hög växel. Jag stannar vid vägkanten och kollar olja och kylarvatten. Jodå, det finns men ändå så luktar det bränt om hela bilen. Bara att ringa syster C som ringer syster M som sedan kommer och hämtar oss med all packning. Väl hemma ska jag ,med migrän, koka gröt till mig och mina barn. Utan att reflektera över det så tar jag 4 dl gryn och 4 dl vatten...hallå, ho ho...behöver jag berätta att det  blev en klump med klister i kastrullen? Nej jag anade det... Hursomhelst så fortsätter grötkokandet i micron. Fungerar superbra. Vi äter och blir mätta. Efter detta är det så dags för barnen att gå och sova.... plötsligt upptäcker jag att...MICRON PLÖTSLIGT HAR SLUTAT ATT FUNGERA! Det är bara att koka välling på spisen.... men av någon mystisk anledning måste jag såklart lägga fingret på plattan... och naturligtvis fungerade den...skit vilken blåsa det blev. Annars hade det varit perfekt om den också hade gått sönder...då hade jag inte bränt mig.... Nu är kvällen inte slut riktigt än, så lite skraj är jag...vad kommer att hända nudå? Känns som att jag borde ha tillbringat dagen i sängen faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, jobbig dag! :(... Men bara ett par timmar kvar nu. Och imorgon du... är det ÄNTLIGEN dags att vara lite olaglig och ladda ner våra favvoprogram :D. Kram!

2007-09-24 @ 21:25:18
Postat av: syster nina

Jäääla biler säger jag bara, men i morgon får jag hämta min, nyservad och trimmad "som ny, ett tag" det du:) hmm din otur måste ha en mening??? ut med det gamla och in med det "nya" kanske??? äää.. du har nog bara haft en otursdag helt enkelt, imorgon är det en ny dag, förhoppningsvis en bättre dag,,,nattinatt kram

2007-09-24 @ 22:23:30
Postat av: Andreas

Efter natt kommer alltid en gryning! Har det varit illa idag, så får vi hoppas på en kanonmorgondag. Det kan ju inte gärna bli värre :).
http://a5.blogg.se/m_062007.html

2007-09-24 @ 22:49:02
Postat av: Elle

Andreas:Jorå det kan det...tro mig =(

2007-09-25 @ 10:36:26
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Klart att det kan bli värre, men nu hoppas vi på bättre. Kan vi tumma på det?

2007-09-25 @ 22:03:14
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback