Själens spegel...

image450


Kommentarer
Postat av: syster nina

Djupt där inne i det gyllenbruna, kan jag spegla en lugn, nöjd och lycklig själ, som med nyfikenhet är redo att börja leva fullt ut:) kan det stämma;)? älskar dej hjärtat kram

2007-09-05 @ 22:16:58
Postat av: Bittan

jag har tänkt på dig hela eftermiddagen gumman och försökt peppa dig i mina tankar. Jag VET att detta går bra.tänkte ringa dig i kväll men insåg att du nog behöver vara bara med de närmaste som säkert vill veta hur dagen gick. stora stora kramen från mig

2007-09-05 @ 22:26:23
Postat av: Chatta

Tänker så på dig ska du veta... Du var med i mina tankar hela dan igår... Idag med... Hoppas att du mår ok... Stor kram

2007-09-06 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback