mamma ring dock dock...

hör jag min älskade lilla dotter ropa från sitt rum. Jag går med rask takt dit och öppnar hennes dörr... Oj mamma ring dock dock, säger hon igen och pekar på...på...på VÄGGEN!!

En mycket bedrövad mamma suckar djupt och säger:

- Ja du gumman, det där kan inte doktorn laga....

Saga gör sin " det var inte meningen mamma"-min och säger:

- Föööööööööölooot!

Aja, whatever.... Jag drar ut Sagas säng till mitten av rummet och sneglar en gång mot väggen.... Tapeten fick ju iallafall sitta kvar ett par veckor...alltid något!

CARINA!!! DU MÅSTE HJÄLPA MIG...jag är fan urusel på att lappa tapeter.... verkligen urusel....

Kommentarer
Postat av: Andreas

Barn är glädje... barn är glädje... barn är glädje...
Upprepa det en stund, och försök sen glömma tapeten tills i morgon.

2007-09-07 @ 22:58:11
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: StoraSysterMonica

Hahaha...ja hon e företagsam den lilla gumman men cina e duktig på att laga tapeter..ja på det mesta faktiskt.
Love you all

2007-09-08 @ 08:17:35
Postat av: syster/moster nina

:$ ööö tack vicka höga tankar ni har om mej:) Saga, Ajajabajja!!
din lilla finurliga busunge...aha okej dom fick ju sitta i fred ett litet tag iallafall (längre än jag trott faktiskt;) okej har du lim kvar? så kommer tapetdoktorn å fixar resten haha...lagade ju lillstugan för ett tag sedan då madam rev ner en halv våd ungeför...det vart ju ganska bra??;) hmm det måste finnas en lösning runt sängen så hon inte kommer åt väggen???? ska funderera en stund???,,,,,Nää det är bara å dra ut sängen mitt på golvet när det är sovdags:) kram på er

2007-09-08 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback