Banankaviar

Uack, tänker ni nu. Det gjorde åtminstone jag när jag först hörde talas om detta nya pålägg. Hur kan man ens i sin vildaste fantasi TRO att det skulle vara i närheten av gott?!? Det var förut det... Tack vare min galna syster C så har jag nu smakat denna banankaviar (ingen annan än hon skulle nämligen köpa hem den)... och döm om min förvåning...DEN SMAKADE GOTT! Riktigt gott faktiskt. HUR man nu har kommit på att dessa två smaker faktiskt kompletterar varandra är inget som jag vare sig vill veta eller tänker ta reda på. Det räcker med det faktum att de FAKTISKT gör det.



image461



Nähä....nu har jag inte tid att sitta här längre...måste ha en smörgås...med banankaviar =)

bild: http://www.abba.se/

Kommentarer
Postat av: Bittan

uack säger jag med tills jag fått smaka..låter som en smakkrock i munnen, men återkommer när jag smakat.
kram på dig

2007-09-22 @ 16:15:20
Postat av: syster nina

Ja man ska inte idiotförklara folk förren man har konkreta bevis;) kram

2007-09-22 @ 16:40:56
Postat av: Monica

Du köpte den alltså!? Fy vad äckligt..nä håller med Elle det är bara Cina som köper nåt sånt...men jag får väl prova jag med då,
Cina brukar ju inte ha fel så ofta...Kram på er.

2007-09-22 @ 16:54:21
Postat av: Andreas

Jag blir grymt sugen på att testa. Det får bli en tur till affären i morgon.

2007-09-22 @ 22:02:27
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback