Tenta pågår

Stod det på dörren när vi kom på tok försent idag. Av någon konstig anledning så tog det alldeles för lång tid att köra ner på morgonen...

Efter 20 minuter var jag färdig med tentan. Jag började vrida på mig för att se om det var någon mer än jag som var färdig... Det kändes helt fel att vara klar så tidigt.... Jag måste ha missuppfattat något, men icke! Efter att ha väntat i 20 minuter till (man fick inte gå förren efter 40 min) så valde jag att packa ihop och gå....

Nu återstår det att vänta tills på fredag då jag får veta om jag är godkänd eller inte... Jag är alldeles alldeles för feg för att säga att jag klarade mig, det kändes för enkelt för det... så vi avvaktar och så återkommer jag när jag vet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är man smart så tar det inte så lång tid :). Det brukar kännas konstigt när det går alldeles för lätt när man gör prov vill jag minnas från gymnasiet. Hur var det att göra tenta annars? Jag som inte kommer att få göra någon på Estin (hoppas jag iaf) Vi håller på med en pjäs för att redovisa kursen vi.

2007-10-22 @ 16:10:56
Postat av: StoraSysterMonica

Självklart får du Godkänt..fattas bara annat som du pluggar och står i..
Kram

2007-10-22 @ 16:34:23
Postat av: Bittan

Självklart får du GODKÄNT!!!!!
fattas bara annat tjejen :)

2007-10-22 @ 17:51:47
Postat av: Andreas

Lätt som en plätt för en "rocket scientist" som du. Du kollade väl att det inte fanns en baksida på tentatesen? Det missade jag en gång. Förstog det när jag pratade med en kurskompis vid spårvagnshållplatsen efter tentan. Klarade tentan, men det var på gränsen (limes plus ett poäng). Men du är nog inte tillräckligt disträ för att kunna göra en sån tabbe :).

2007-10-22 @ 19:57:43
Postat av: Elle

Nu är ju jag inte sär säker på att jag fixar detta, men tack alla ni för stödet =) Det var rätt skoj med tenat ändå... en liten extra koll att det som behövs har fastnat... Inga baksidor, jag kollade FLERA gånger! Och JO just så disträ är jag emellanåt ;)

2007-10-22 @ 20:02:17
Postat av: Anonym

och som ni ser på stavningen är Elle Pelle FRUKTANSVÄRT trött.... *ler*

2007-10-22 @ 20:04:02
Postat av: Andreas

Skyll på ett gammalt dåligt tangentbord som lever sitt eget lilla liv. Har ju ingen katt att skylla på längre. Sov så gott! En trött till...

2007-10-22 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback