Systrarna och skrattgropsmaskinen

Som man kan märka i bloggen har jag och mina systrar ett väldigt nära band till varandra. Syster M och syster C är de som frekvent kommenterar och läser min blogg. Man skulle kunna tro att det alltid varit så...men så är icke fallet. Vi kan väl börja med att berätta att det skiljer ett par år emellan oss. Jag är liksom den yngsta..sladdisen så att säga. Vilket gör att man som liten är jäkligt tacksam att driva med....

För en herrans massa år sedan fyllde min syster M år. Jag var väl 5, kanske 6 år gammal. Min syster hade redan fått en massa presenter av sina vänner när jag, mamma och pappa kom. Det första som mina unga ögon lägger märke till är en mycket fin och guldig sak som står i bokhyllan. Dessutom upptäcker jag med ett barns nyfikenhet att den där guldiga saken minsann vibrerar. Jag har aldrig sett något sådant tidigare i mitt liv och måste självklart fråga vad det är. Hrm hrm, säger syster M och C och tittar smått generat och märkbart röda om kinderna på varandra. Av alla jäkla förklaringar som man kan komma på så väljer de att säga att det är en, SKRATTGROPSMASKIN!!! WOW, tänker jag, skrattgropar som är så fint och går sedan HELA JÄVLA KVÄLLEN med den där guldiga, viberande "skrattgropsmaskinen" mot mina kinder. Jag visade sedan stolt upp mina nya fina skrattgropar för alla som var där.... Att alla skrattade åt mig var inget jag direkt reflekterade över...då...

Nu vet jag ju att den där fina guldiga, vibrerande tingesten i själva verket var en dildo... inte underligt att alla gick och garvade åt mig...

Jag säger bara en sak.... KARMA, kära systar, K A R M A!!! Dessutom är det faktiskt förbjudet att lura sina småsyskon...så det så!


image478

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha. Det här var en historia jag inte hört. Skrattar så jag nästan kissar på mig!!

2007-10-21 @ 20:35:54
Postat av: Anna-Karin

Det var jag som skickade. Glömde visst namn. :-)

2007-10-21 @ 20:36:54
Postat av: StoraSysterMonica

Hahahahahaa...fy fan..vad jag garvade då och nu...
Och den på bilden är en EXAKT likadan!!
Men du fick fina skrattgropar;)
Och du förresten...vaddå "en herrans massa år"!?
Love you pussa barnen.
Karma

2007-10-21 @ 20:54:20
Postat av: Malla

HAHAHHAHAHHAHAHA..."skrattgropsmaskin", bästa jag hört på länge...:=)))))

2007-10-21 @ 21:05:06
Postat av: Andreas

:), men inte snällt.

2007-10-21 @ 21:21:10
Postat av: syster nina

*aaasgarv* det är något man aldrig kommer glömma:)

2007-10-22 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback