Så här går det...

...när man städar. Inte FAN hittar jag mobilladdaren inte... Jag har nu letat i TVÅ timmar!!! JAG SOM SKULLE SOOOOOVAAAAAAAAA VID DET HÄR LAGET. Men icke, istället springer jag runt som en galning och letar. Kan inte förstå var jag har lagt den... Den brukar ALLTID ligga framme, men så fick jag för mig att städa lite...och se var det tog mig! Till ett ställe där jag nästan exploderar av ursinne, vanmakt och frustration... Mobilladdare = BORTA Telefon = DÖD Väckarklocka= 0 ( jag har nämligen ingen annan än mobilen) Så... HUR ska jag ta mig upp i morgon?!?! Förslag någon...*suck*

Kommentarer
Postat av: antidoten

Du beställer väckning hos Telia såklart! Kostar dock 5kr...
http://www.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?channelId=&pageType=detailed&OID=1238058545&tabId=

2007-10-01 @ 23:11:16
Postat av: Andreas

1. Sätt en dragbomb i brevinkastet så vaknar du när tidningen kommer. Om det är för tidigt, blir det lagom att gå upp när vaktbolaget kommer för att grannarna har ringt störnigsjouren.
2. Det finns påminnelser i Outlook på datorn, och kanske väckning på stereon.
3. Be en morgonpigg granne att ringa på hos dig i lagom tid.
4. Använd mikrons tidsprogrammering för att värma en kopp te som lagom är klar när du skall gå upp. Har du tur så säger det pling när mikron är klar.
Kommer inte på fler rimliga förslag. Vad har du för mobil? Jag har en laddare som man vevar för att ladda telefonen. Du kan få den om den passar. Den har inbyggd ficklampa :).
Andreas

2007-10-01 @ 23:34:05
Postat av: Bittan

hoppas du hittat mobilladdaren så du inte ligger o sover på söta örat än :)
kram!

2007-10-02 @ 07:17:31
Postat av: syster nina

Jae! eller ringer till kära syster och ber henne ringa kl 6 å väcka dej... ååå jag som hade sovmorron:( hahaha kram

2007-10-02 @ 13:30:46
Postat av: Andreas

Hittade du laddaren, eller har det blivi sköna sovmornar sista veckan?

2007-10-05 @ 23:16:14
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback