Myskvällen med Saga

Inatt sover Alexander hos Mormor och Morfar. Därför har Saga och jag passat på att mysa lite. Hon handlade sitt eget godis och satt sedan i lugn och ro framför en film som HON ville se.... alltså BUMBIBJÖRNARNA!!! En del godis hamnade på golvet såklart... Men med lite akrobatiska övningar fick hon upp dem igen...

godis

Efter godiset tog vi oss en liten "tjejstund" och målade naglarna.Saga skulle ha rött nagellack....
Sedan rotade vi runt bland gamla kläder. Vi hittade en massa roligt. Däribland en kasse med gamla "nyfödingsblöjor" och dockkläder. Så vi satt en stund och satte på alla dockorna blöjor och vinterkläder. Sedan satte hon på sig vintermössan och berättade att NU skulle vi åka bil och mamma skulle minsann sitta BAK för det var Saga som skulle köra....

dock

En glad liten skit sover nu som en riktig gris efter massor av godis, lek och sagoläsning....

Natti Natti Lilla Gumman

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser mysigt ut! Alltid ett stort leende?

2007-10-13 @ 22:06:04
Postat av: Andreas

Du har ju gjort om bloggutseendet. Tyckte att det var nåt som var annorlunda, men såg inte vad det var först. Ögonen är tydligen det första man blir blind på...

2007-10-13 @ 22:07:57
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Elle

Jodu...hon ler jämt och är i stort sett alltid glad! Min Prinsessa...

2007-10-13 @ 22:07:59
Postat av: Elle

Tyckte det var dags att göra en förändring till i mitt liv nu... men den är inte den jag vill ha, jag jobbar på den... *ler* Har köpt skivan med Abalone Dots förresten... Hela är superbra! Den har gått på repeat här hela dagen...nästan =)

2007-10-13 @ 22:09:32
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Elle

Andreas: Man kanske tröttnar på polkagrisar efter ett tag... sov gott du med!=)

2007-10-13 @ 22:13:13
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Måste vara härligt att ha leende barn omkring sig. Såna solstrålar förgyller vekligen livet. Svårt att vara på dåligt humör när man ser dem. Är det förresten Tingeling som flyttat i på bloggen?

2007-10-13 @ 22:13:33
Postat av: Elle

Alldeles rätt...Tingeling är det! En liten god fé är vad som behövs här =)

2007-10-13 @ 22:14:49
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Haha... jag är en sån där som inte brukar vilja förändra saker så ofta. Men har om saker inte är bra. Om man inte trivs som det är då får man ju hitta på nåt. Här ändrar sig allting just nu.

2007-10-13 @ 22:17:22
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Elle

Rätt igen =) Förändringar är bra! Dessutom har jag rensat garderoberna idag...det är inte illa!! =)

2007-10-13 @ 22:19:05
Postat av: Andreas

Det finns inga affärer på ön, så jag får lyssna via nätet. På tal om affärer så passar jag samtidigt på att ge mig själv en kraftig reprimand. Har inte kommit ihåg att testa banankaviaren än :).

2007-10-13 @ 22:20:01
Postat av: Andreas

Det behövs nog en liten Tingling både lite här och där. Kanske flera stycken till och med. Jag hade en Peter Pan bok när jag var liten. Det var nog min sagofavorit. Undra varför jag har sluta läsa den boken. Hmmm... får försöka leta upp den nästa gång jag är hos föräldrarna.

2007-10-13 @ 22:22:40
Postat av: Elle

Man kan ju ladda ner helt lagligt...det har jag gjort. Ursmidigt, rätt in i datorn bara, 79 kr för hela albumet! Du borde testa kaviaren, den är god...faktiskt! Nu MÅSTE jag sova, annars landar mitt huvud på tangentbordet snart och då vet man aldrig vad jag skriver =) Men du, det här var ju nästan som att prata på riktigt jue... så det var trevligt att prata med dig Andreas, Sov Gott!

2007-10-13 @ 22:23:19
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Elle

Peter Pan är Alexanders favorit... Filmerna är också jättebra!

2007-10-13 @ 22:24:30
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Andreas

Imponerande! Garderobsrensningar gör sig inte själva. Men det känns skönt att rensa ur saker ibland. Både ur garderober och ur livet. Själv har jag precis flyttat. Det har blivit en hel del packning, rensning och uppackning.

2007-10-13 @ 22:25:37
Postat av: Andreas

Var köpte du skivan? Ginza?

Chattar vi eller kommenterar jag ditt blogginlägg? Var går gränsen? Trevligt var det i alla fall :). Sov gott! Andreas

2007-10-13 @ 22:28:01
Postat av: Elle

Ha ha ha exakt min tanke du... Jag köpte skivan på homedownloads.... kan det ha varit www.homedownloads.com jo så var det nog ja... Natti Natt =)

2007-10-13 @ 22:31:13
Postat av: syster nina

Mmmm.. hon är bra go den där lilla skruttan:) Nytt på bloggen ser jag, Mmm den påminner mej och natthimlen med snöflingor hihi, ååå.. nu längtar
jag till julen:) syns sen kram

2007-10-14 @ 10:11:48
Postat av: Bittan

Jättefin blev sidan!!!!!
kram till dej o barnen

2007-10-14 @ 13:30:28
Postat av: Fredrik

såg trevligt ut!

2007-10-14 @ 18:20:01
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback