MobilladdarUpdate

Jag har FORTFARANDE inte hittat min mobilladdare. Har inte en susning om var jag kan ha lagt den... Det är konstigt, jag har ALLTID vetat var jag har den tills nu, jag börjar tro att någon busar med mig!!!

MEN för att komma upp ringde jag till söta syster C som fick gå upp klockan sex och ringa till mig =) Tänk vilken låååååång dag hon fick och vad mycket hon hann göra nu när hon slapp sin sovmorgon!! Du behöver inte tacka, jag vet =)

Men eftersom jag har begåvats med en hjärna (märks inte alltid dock) och kan fundera ut smarta lösningar, så har jag såklart ordnat en tillfällig laddare. Jag tog helt enkelt ideén från laddningen av ipoden... Kamera USB passar nämligen i telefonen och laddar dessutom upp den om den får sitta i datorn hela natten... Så nu kommer jag upp på mornarna utan telefonväckning...eller ja UPP kommer jag, men jag snoozar på tok för länge.... men det är en annan historia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback