Jag visste det....

... nu är jag beroende av tvn igen... och snabbt gick det ska ni veta! Från att inte ha några kanaler alls till att ha fler än tre var sannerligen en omställning. Nu är jag hooked igen.... Nu sitter jag och tittar på förlossningar på tv4+ och åååå vad coolt det är.... Jag har jättemånga runt omkring mig som ska ha barn snart och jag är såååååååååååå avundsjuk på dem...LYLLO ER, säger jag bara.....


update: OK, jag vill bara FÖRTYDLIGA..... Jag är avundsjuk på FÖRLOSSNINGEN, den är supercool....annars ser jag fram emot att kunna "lämna tillbaka" vid skrik, bajs och kräkdags =)

Kommentarer
Postat av: syster nina

Förlossning ja, det är en häftig upplevelse, och jag har ju fått äran och turen att få sitta brevid också, och det va riktigt, riktigt häftigt:) kram

2007-10-25 @ 22:32:36
Postat av: StoraSysterMonica

Mmm..är lite avundsjuk på det;)
Har velat sett hur man såg ut..*ler*

2007-10-26 @ 08:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback