En parantes...

Egentligen anser jag nog att vi har på tok för många modebloggar och vill inte sålla mig till dessa. Jag tror inte att ni är speciellt intresserade av vad jag har på mig... och jag vill ju för allt i världen inte tråka ut er...


MEN


Nu måste jag faktiskt få visa mina nya skor.... De bara stod där i lärarrummet och ropade på mig...alla andra hörde det också...


91806-464

Visst är de fina!  De kommer att passa perfekt till den gråa hängsleklänningen som hänger på Lindex...som OCKSÅ ropar på mig... =)

Kommentarer
Postat av: Sara

I lärarrummet?? Tar du andras skor? Hahaha. Det hoppas jag väl ändå inte... :)

2007-10-10 @ 19:49:36
Postat av: Elle

vaaaaaa?! är det fel eller? =) näää såklart inte... jag hade oturen att vara där samtidigt som en skoförsäljargubbe var där...hmpf typiskt!! *ler*

2007-10-10 @ 19:54:11
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: StoraSysterMonica

Du och dina skor..jag har kastat flera par i dag!

2007-10-10 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback