Att göra lista

♥ Städa garderoben

♥ Inreda garderoben

♥ Rensa hallen

♥ Rensa linneskåpet

♥ Plocka ner barnkläder i kartonger (har påminnt dig (Jögge) idag...3 gånger...visst é jag duktig)

♥ Rensa städskåpet

♥ Rensa förrådet i källaren

♥ Rensa  förrådet i lägenheten

♥ Inreda hallen

♥ Rensa i datorn

Flytta ekskåpet till källaren (krävs hjälp dock...hoho finns det några starka män här? Nähä..trodde väl det..) Update: Hoar manbara tillräckligt högt så kommer det alltid någon....tack Pontus & rasmus för hjälpen. Pizzan betalar jag!

♥ Köpa hyllor på Ikea till Alexanders rum

♥ Röja skåpen i köket

♥ Städa i kökssoffan

Som ni ser har jag iallafall kunnat bocka av EN (1) punkt på listan.... alltid något =) Update: Jippie, nu har jag bockat av några fler punkter

Kommentarer
Postat av: StorasysterMonica

du är bra duktig du;) här händer det ABSOLUT ingenting kan jag säga...inte ens EN grej...
Kramiz

2007-10-16 @ 18:09:17
Postat av: Andreas

Känner igen det där med listor... men du gör ju alldeles för stora punkter. Det måste finnas lite småpunkter också, så att det känns att det går framåt. Annars tappar man lått orken och modet. På min lista idag hade jag några småpunkter: diska, slänga soppåsen, vattna, betala räkningar, flytta bredbandsantennen... då känns det inte så jobbigt att "bara" ha hunnit med en av de stora punkterna punkterna. Vill du ha tips på fler småpunkter?

2007-10-16 @ 18:25:12
Postat av: Elle

Monica: Näää jag é inge duktig egentligen. För jag har haft flera dagar på mig nu...

Andreas: ja, tack!

2007-10-16 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback