Trist...

Är vare é, Bill....Trist va rätta ordet , sa Bull... Jo, men visst....det har hittat hit små, små elaka troll vilket gör att det inte känns kul längre. Bloggen var ju till för att kunna nå ut till alla, men det var roligt så länge det varade. Kanske hittar jag gnistan igen, eller också inte. Just nu känns mitt liv fullt av så mycket annat som jag måste koncentrera mig på. Molekyler och sånt där...

Däremot tänkte jag dela med mig av lite gulliga bilder efter helgens äventyr. Sonen har fått köra timmerbil. Gissa om han var lycklig och Saga har äntligen fått åka pulka, eftersom vi välsignades med snö nu i helgen. Den är borta nu, men lyckan i deras ögon går inte att ta miste på, och vilket är bättre än stjärnljus i barnaögon? Nej just det, INGET!!! Kram på er allihopa!!!


91806-50091806-49991806-498

Kan meddela att jag fick snöbollen rätt i plytet...men jag hade förmodligen förtjänat den =D



91806-49791806-49491806-49391806-492


Kommentarer
Postat av: StoraSysterMonica

Ja,jag kan lova dig att han var stolt..och en sak till..han har fattat att med Jonas så säger man inte att man inte vill..inte en enda gång sa han det...du kommer ihåg när han åkte grävmaskin;)
Du har en duktig kille kan jag lova dig..och tjeja också förstås..var stolt över dom,det är jag över mina "små Barn"..*fniss*
Kram

2007-11-12 @ 20:32:33
Postat av: Bittan

han va så go när han var o hälsa på hos mig..men han ville INTE gå upp på övervåningen o titta...näe då belv det ett bestämt Vill inte :)
kram till er alla tre

2007-11-12 @ 20:36:34
Postat av: syster nina

Vicken lycka att få åka med i timmerbilen, kan tänka mej att han va stolt:) Ser mysigt ut med snölek:) håller tummarna för en riktigt vit, kall vinter så våra småttingar får njuta av mera snölek, sådär som vi fick göra när vi va små med meterhöga snövallar:) visst va vintern bättre för i tiden eller? kram på er från en trött,trött syster/moster:(

2007-11-12 @ 22:04:20
Postat av: Syster nina

Klart du hittar gnistan igen,,,ta det du lungt nu tills efter nyår,
du har ju långledigt å äventyr att vänta, sen kan du fokusera på din blogg igen...för du får absolut inte lägga ner den helt på grund av att det går troll i den;) det blir bättre tider ska du se..men först ska vi fokusera på å välja ut en bra bio som vi ska avnjuta, efter det en bit mat på någon resturang..okej tjejer när drar vi?? kram på er

2007-11-12 @ 22:18:29
Postat av: Andreas

Båda lastbilschaffisarna ser riktigt stolta ut.

2007-11-12 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback