Frånvaro

Mmm jag vet, jag har varit frånvarande. Men det finns anledningar om man säger så. För det första har det varit intensiva dagar på skolan, upp tidigt och tidigt i säng.  Mycket information som härjat runt i kropp och knopp. För det andra kom min kära syster M upp med en blomma och en bok till mig. tack snälla, snälla du, det var precis vad jag behövde! Boken visade sig vara på tok för bra och jag har grävt ner mig i den så fort det funnits minsta lilla tillfälle... för det tredje har jag köpt ett nytt te, Cactussmak. Bara den ensam är värd att isolera sig från omgivningen. Kombinationen skola, te och bok har bidragit till min frånvaro... Idag införskaffades bok numro två, så det lär väl ta ett par  dagar  timmar innan vi hörs igen. Sedan är nästa steg att ta sig ut på msn en sväng... men det lär nog dröja...hmm måste få in Heroes och Prison Break i schemat också... kan bli knivigt! =)

Phfjuuuu, det är svettigt att vara Elle nu!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha... känner igen mig lite där. Vet hur det är när man har för mycket omkring sig :)

2007-11-06 @ 21:45:21
URL: http://mariasfoto.blogg.se
Postat av: Andreas

Njut av boken och må bra! Kanske vi ses på MSN nån dag. Jag har lärt mig MSN-världen nu :)

2007-11-06 @ 22:00:03
Postat av: Birgitta

en sak i taget gumman. en sak i taget :)

2007-11-07 @ 07:31:16
URL: http://birgittaelvysdotter.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad spännande det är!!! Varenda avsnitt är alldeles för kort och alldeles för spännande slut och det är alldeles för lång tid till nästa avsnitt. Plus att Snyging 2 och snygging 1 nu är tillsammans :P...

2007-11-07 @ 10:41:01
Postat av: Elle

Hahahah först fattade jag inte vad du menade...snygging 1 o 2. men NU fattar jag!! Coolisch =D

2007-11-07 @ 12:26:52
Postat av: StoraSysterMonica

Vad bra att den var bra,måste kanske låna den då.. koppla av du när du kan min vän..love you!
Kram

2007-11-07 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback