Hajen

Som liten fick jag av oförstående anledning INTE titta på Hajen filmerna för min mamma och pappa. Jag tyckte de var otroligt orättvisa och dumma. Så en sen natt SMYGTITTADE jag på Hajen 1.... DET SKULLE JAG ALDRIG HA GJORT!!! Av vanlig envishet bestämda jag mig att titta klart på filmen, hade jag börjat så skulle jag sluta... Jag ångrar idag att jag INTE lyssnade på mamma och pappa. De var inte dumma och orättvisa.... de visste exakt vad de gjorde.  Än idag klarar jag inte av att simma på djupt vatten...får en enormt stor panikångest när jag inte bottnar. I yngre år kunde jag inte simma på djupt vatten ens i badhuset.
Trots att alla runt omkring mig loooovat att det finns inga hajar i badhus, simbassänger eller i svenska sjöar...
TILL ER SÄGER JAG BARA HA HA HA...

NI . HADE . FEL!!!

F. E . L OCH VET NI VAD!!! JAG HAR BEVIS...KOLLA HÄR BARA!!!

image151


jo ni, man är aldrig säker... do do do do do do dododododododododo......

Kommentarer
Postat av: mamma

finns det något värre en orättvisa föräldrar! om barn ändå förstod att vi bara vill dom väl.

2007-05-26 @ 20:17:25
Postat av: Andreas

Härlig bild, och som du säger -Kameran ljuger aldrig!
Det räcker alltså inte med cyklop och snorkel för att känna sig säker. Ser man hajen är det ju för sent.

2007-08-13 @ 23:17:32
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Elle

Precis min åsikt =)

2007-08-14 @ 14:30:56
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback