Min duktiga lilla Saga!!

Hon är så tapper min lilla tjej. Hon har fått astma medicin mot sina rackarns besvärliga luftrör. Hon andas så duktigt i sin mask. Jag tror hon kände redan första gången hur skönt det var och att det släppte i andningen. Hon hämtar själv sin lilla påse med medicin och pysslar och donar.... På dagis är de mäkta imponerade över hur tålmodig hon är!

image48

Men ack ack ack vilket humör hon har denna lilla tjej. Hon går under benämningen "TORPEDEN". Det smeknamnet har hon fått med all rätt :) Hon är mycket bestämd av sig. I morse hade hon gett sig sjutton på att hon skulle ha TRE t-shirtar på sig!!! det tog tid MEN mamma vann tillsist. :)

Men hon är oftast glad och pigg. Hon tycker mycket om att utforska omvärlden och är väldigt nyfiken av sig. En egenskap som jag upplever som bra. Nu ligger hon och sover.  Jag kan nästan höra hur hon samlar krafter inför morgondagen. Hmm...jag undrar hur många T-shirtar hon ska ha i morgon!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback