Vad är det för fel på enkelt??

Ibland händer det saker, saker som man inte alltid kan förutse... vissa gånger kämpar man för att något ska hända, andra gånger för att det inte ska hända...

Ibland tar vänskap slut, ibland avslutar man vänskap... det har jag gjort idag! Vissa gånger är det bättre att avstå från en sån vänskap som bara är förödande på sikt... Jag ville inte detta egentligen,  jag ville att det skulle fortsätta vara enkelt...enkelt som att efter måndag kommer tisdag, eller att solen är rund, eller att gräset för det allra mesta är grönt... Men det höll ett tag...jag har förlorat en vän som betyder extremt mycket för mig, jag kommer att sakna dig, massor, massor. Men som det är nu så är det bättre på det här sättet....Kanske gjorde jag fel, kanske gjorde jag rätt...tiden får utvisa det helt enkelt... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ENKELT???

image213

Kommentarer
Postat av: syster nina

Jadu hjärtat, kan inte svara på om du gjort rätt, eller fel, men samtidigt kan man inte stampa på samma fläck hela tiden, man måste helt enkelt gå vidare och söka, annars kanske du går miste om det bästa som kan hända dej eller hur?, "sitta och rulla tummarna och hoppas att något ska hända är inte någon bra lösning, och oftast slöseri med både tid och energi, huxflux händer det, det som just du söker, och oftast finns det närmare än vad man tror, kram på dej gumman=)

2007-06-09 @ 22:39:41
Postat av: Stora Syster Monica

Lilla gumman, jag håller med föregående talare,du har kanske sökt på fel ställe. Finns här för dig.
Kram

2007-06-09 @ 23:07:12
Postat av: Lilla syster Elle

Jo ni har så rätt, så rätt... men den här vänskapen var så mycket mer egentligen... det var vänskap och långa samtal om allt och ingenting. Det var förtroende och uppvaknande, det var... Det VAR enkelt... men plötsligt blev det så attans svårt. Trodde att vi skulle kunna behålla det enkelt, men ibland blir det inte som man tänkt... Men jag kommer att sakna det som fan... så är det bara... Kram på er <3

2007-06-10 @ 10:12:19
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: din mamma

efter regn kommer solsken (alltid) KRAM

2007-06-10 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback