Urk...

Jag tror, nej jag VET att jag har stans minst kräsna Dotter... vi åt smultron hos mormor och morfar. Jag hittade en snigel och Saga gillar sniglar... Men någonstans gick det fel, så när jag sa Här har du Saga, så stoppade hon snigeln i munnen...urk...  Hon tyckte INTE det var gott och snigeln fick nog en chock han också...tur hon aldrig hann tugga....


Vi kom hem och allt var frid och fröjd. men plötsligt blev det FÖR tyst... Jag fann Saga sittandes vid dammsugaren... med luckan öppen...dammsugspåsen söndersliten....och munnen full med...MMMMMMMMMM, godis! URK... Kan tilläggas att det var ett tag sedan jag bytte påse... alldeles för länge sedan, faktiskt... Suck!

Kommentarer
Postat av: syster/moster nina

urk... ska jag våga pussa på henne nästa gång hihi kram

2007-06-19 @ 19:50:18
Postat av: Stoar Syster Monica

Jonas tycker också om sniglar!?

2007-06-21 @ 10:28:28
Postat av: Elle

Monica: Jo jag kan se honom framför mig tuggandes på små gummibollar...LOVA LOVA att han aldrig bjuder på det hemma;) Kram

2007-06-21 @ 10:30:35
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback