Sommar...kan du stanna den här gången?

Just nu sitter jag ute på altanen och njuter av vinden och den varma solen. Det verkar som att de där uppe bestämt sig för att vara hygglo idag och ge oss lite av solens guld... eller oxå invaggar de oss i falsk säkerhet för att sedan dränka våra soluppvärmda kroppar i kallt ösregn... beräknande? ja, why not!!

Idag vankas det bullbak. Jajemen, ni hörde rätt. Jag och mina juveler ska baka bullar... i eftermiddag. Nu gäller det att passa på och njuta. SMHI säger nämligen att det ska regna ikväll... suprise, suprise. Förvånad, någon???
Nej jag tänkte väl det....

image278



Förhoppningsvis är deras prognoser inte att lita på.......


Nej, ut i solen. Njut, slappa och gör det ni tycker bäst om idag. Soliga dagar har vi inte så många, så se till att utnyttja dem väl...

Kommentarer
Postat av: Stora Syster Monica

Hej på er!
Har det blivit något bull bak?
Kram

2007-06-28 @ 19:22:12
Postat av: Monica

det ska bli lite varmare i morrn! Det ni!

2007-06-28 @ 19:23:15
Postat av: Elle

Bullbak? Vadå... skulle jag baka bullar??!! *skäms*
MEN Kolakakor blev det istället... =)

2007-06-28 @ 20:04:57
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

NÄ men kolakakor fixa dom "mums"
skyllde på värmen så dom hoppades på "regnbullar" i morgon:) men som det ser ut nu blir det inga bullar:(
KRAM

2007-06-28 @ 20:07:03
Postat av: mormor

jag har bakat bullar---------------de ni inte dåligt va

2007-06-28 @ 21:21:53
Postat av: Elle

Monica: härligt med värme, då kan vi bada i din nya pool =)För den är väl redan uppsatt!!!
Nina: Vilket vill du helst ha? Bullar eller Sol...Tänk efter noooooooooga nu =)
Mormor/Mamma: Det var DU som inspirerade mig. Du ÄR SUPER DUKTIG!! Kram på dig! =)

2007-06-28 @ 21:42:14
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: monica

nej den e inte uppsatt än....sorry

2007-06-28 @ 22:13:09
Postat av: syster nina

?????????????????????svårt val,,,,,men varför inte bägge delarna=)

2007-06-29 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback