Sommar, sommar, sommar

Ååååååå vilken underbar, underbar dag det har varit. Jag hade min sista skoldag för det här läsåret idag. Nu väntar ett par veckors semester innan man börjar att arbeta. Vi avslutade dagen med att fika vid havet. Det var jättemysigt. Vi är ett jättebra gäng och jag kommer att sakna er allihopa, jättemycket! Tur är ju att vi snart träffas igen, då ska det festas, eller hur tjejer =)

Vi passade även på att åka hem till Moster Monica och Morbror Jonas. Där kikade vi på deras nya altan som blev superfin! Jonas och Alexander tog sig en tur i deras raggarbil. Alexander tycker det är urhäftigt! Han sitter där i framsätet och ser dödsallvarlig ut, men man vet att innerst inne är han stolt som en tupp =)

image191

image192

image193

När han sedan kliver ur bilen så studsar han fram!!

Saga passade på att springa för allt vad benen klarar av på deras gräsmatta, efter det så behövdes en liten paus på den fina, nya altanen =)

image194

image195

NU ÄRE BARA MIN TUR ATT ÅKA DEN DÄR RAGGARBILEN!!!

Kommentarer
Postat av: Stora Syster Monica

Lilla vännen, din tid kommer, jag lovar!
Tack för titten i dag det är alltid mysigt när du och dina fina busungar kommer.
Pöss och kram

2007-06-05 @ 21:17:30
Postat av: Hanna

Svar : Jag kanske är trög och sådär men.. vilken symbol menar du?

2007-06-06 @ 10:09:46
URL: http://absoluthana.blogg.se
Postat av: Hanna

Svar (igen): HAHA jaa! NU fattar jag.. Jag bara klickade runt lite, exprimenterade osv. såå funkade det till slut :D

2007-06-06 @ 10:28:02
URL: http://absoluthanna.blogg.se
Postat av: mormor

sååååååå orättvist Saga ville nog åka hon också kram

2007-06-06 @ 10:32:05
Postat av: Elle

ha ha...faktum är att det ville hon INTE! Som ni ser på bilden så sträcker Jonas ut armarna.... Saga vrålvägrar...den är BALIG, säger hon....

2007-06-06 @ 10:33:47
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Bittan

Duktigt tjejen..första året har gått. vet att det inte är lätt alla gånger, men kämpa på!!! Va STOLT över dig själv..
stor sommarkram till dig o barnen

2007-06-06 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback