ny dag...nya krafter

Nåja, idag mår jag nog lite bättre. Men om jag bara kunde komma på vad det är som behövs för att jag ska bli pigg igen... Den som har lösningen blir förmodligen nominerad till Nobels uppfinnarpris för trötta och deppiga...

Nåja, nåja.. Idag bär det iallafall i väg in till den stora staden med systrarna (ev.) för här ska de beställas tapeter minsann. Jag ska få hela lägenheten omtapetserad och det har jag väntat på....hmmm..låt mig fundera... i typ 2 år. Så nog är det dags alltid. Men det är inte helt enkelt.... Det finns mycket snyggt och det är svårt att välja.


Kommentarer
Postat av: Bittan

hade så gott i lilla stugan nu :)
Kram

2007-06-25 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback