Nu regnar det igen....jag tror fan någon jävlas!!

Jaha, då var det slut på solskenet för den här perioden då. I morse vaknade vi av att regnet smattrade mot plåttaket. Suck, säger jag bara, någon där uppe har garanterat kulsomfan. Sitter skrattar och säger att NU JÄKLAR låter vi det regna ett tag...igen...och igen...och igen...

Gårdagens sol var som en vitamininjektion, rätt in i själen... hade behövt det idag igen... Men inget regn ska få stoppa mig... jag SKA powerwalka idag oxå..det finns inga andra alternativ. Regn har väl ingen dött av, eller.....

Kommentarer
Postat av: syster nina

rackarns va du va snabb då, redan 2 inlägg, hur hann du det?? du har vällan inte glömt min tvätt förjössenamen???:) Det är bra att du inte låter vädret bestämma över din powerwalk:) jag har värsta regnkappan som är meterlång, mej räcker den till vaderna, du kan ha den till fotknölarna HIHI gummistövlar har jag åsså å dom e snabba ska du veta hahahaha........syns snart:) kram psssssssssst........... jag älskar dej me

2007-06-27 @ 11:24:08
Postat av: Elle

nej nej...jag tvättar som en galning här =) men jag är snabb på mornarna och du är seg...därav märkte du inte när jag vid din dator gjorde två nya inlägg...mohahahahahaha.... KRAM

2007-06-27 @ 11:29:44
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

Upppppssssssss!!!!!!! *ler*

2007-06-27 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback