Mitt arma huvud...

Idag var det tänkt att jag skulle ha jobbat för första gången på jättelänge... Nu blev det inte så. Jäkla skit, jag som sett fram emot det så länge nu...

Men i natt vaknade jag med en blixtrande huvudvärk... jag tog en tablett och gick och lade mig igen... Men i morse vaknade jag och insåg att huvudvärken INTE FÖRSVUNNIT UTAN SNARARE ÖKAT I STYRKA! fan fan fan, andas andas andas.... Det var bara att se sig slagen och ta telefonen och ringa det där samtalet som inte är så roligt...

- Hej, jag kan inte komma idag, jag har MIGRÄN! fan fan fan

Nu går jag här hemma.. varje steg känns som att huvudet ska sprängas. Inga tabletter hjälper, kan inte ens läsa för det gör så ont...  Blä vilken tråkig dag detta kommer att bli...

Lika bra man går och sover...igen.. SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Bittan

gumman, jag vet hur du mår!!! provat TREO?? Stor krya på dig kram

2007-06-14 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback