Men va fan...

Träffade en gammal vän... en mycket snygg vän... undrade stilla VARFÖR man inte satsade när vi hade kunnat liksom...

Uppenbarligen kände han likadant....

Sms-konversation med Snygga Vännen

SV: Du skulle inte vilja ta en fika någon dag?

E: En fika!? Jo, det kunde vara trevligt...

SV: Jag är oftast ledig på torsdagar...

E: Ok, ja vi kan ju höras av....

SV: Vi kanske kan fortsätta där vi slutade...

E: He he, jaså du, då förstår jag vad du menar med fika.....

SV: Näää...vad menar du nu *blink* *blink*

E: Aja, DET återstår att se....

SV: Du är så fin hörru...

E: Tack, tack...

SV: Vet du... jag var JÄTTEKÄR i dig.... men sen så vågade jag inte..typ

E: *ler*

E: Hade du inte tjej, hörru??!!

SV: Jo, spelar det någon roll?

E: Spelar det nån roll??? Det kan du ge dig på att det gör!

Sedan svarade jag inte på något mer sms... va fan är ALLA otrogna eller är det jag som är en otrohetsmagnet??? FAST..rätt smickrande ändå..hi hi

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag kan inte fatta! Otrohet är det värsta som finns!Bra att du la av innan det blev nåt mer.KILLAR! (inte alla,men många.)Lite nyfiken är jag, vem va` han?*ler*
Kramizz

2007-06-15 @ 12:13:41
Postat av: Lilla syster Elle

En gammal vän! Så jävla snygg OCH sexig så man bara............ryser =)
Men som sagt, uppenbarligen en riktig gris...

2007-06-15 @ 12:32:37
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: syster nina

jag vet! jag vet!!!! haha jag vet färgen på bilen också=) eller? hihi

2007-06-15 @ 13:31:49
Postat av: Elle

Vadå färg på bilen??!! *vissel**vissel* =)

2007-06-15 @ 18:17:16
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag vet att du gillar uniformer... kan det vara polisen eller ;)

2007-06-15 @ 19:07:09
Postat av: Elle

Ha ha ha jag garvar ihjäl
mig.. NEJ det är INTE polisen!!! Men uniformer är helt ok =)

2007-06-15 @ 19:10:33
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback