Ljuvliga Lördagmorgon.... eller kanske inte

Usch..idag är ingen bra dag! Saga vaknade klockan fyra och kunde inte somna om för nappen läckte till flaskan... I sin tur väckte hon Alexander. Så idag är jag trött, trött, trött. Önskar jag kunde dra täcket över huvudet och bara vakna i morgon bitti.... Jag är irriterad, har kort stubin och säkert inte världens trevligaste människa... Men det är bara att dra på sig masken, den där som jag med åren blivit så bra på att använda. Det var vääääääääääääldigt länge sedan nu, men idag känner jag att den passar utmärkt. Kan kanske bero på att jag för första gången på snart ett år inte har en massa måsten att göra... Kroppen kom ifatt och knackade på igår.... (dialogen finns att läsa nedan) Den är ganska trött och sliten har den meddelat.... Det känns ,kan JAG meddela...



Kommentarer
Postat av: Bittan

skickar dig stora stora kramen gumman!!!!!!!

2007-06-02 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback