Lets take a walk...

.... down memory lane, viskade en röst i mitt öra.

- Javisst, svarade jag...

sagt och gjort, i samma veva kan jag ju leta efter ett kort på Jessica som tar studenten i morgon (Fy fan va du e bra ), tänkte jag... detta var vad jag kom fram till....


Som liten var jag ganska riktigt söt faktiskt...MEN VA FAN HÄNDE SEN LIKSOM????

Herregud säger jag bara, hur i hellvitte har man sett ut egentligen.... kolla här bara...


Detta är ju helt ok... (vanlig bild av mig i knät i nån av syrrornas pojkvänner he he he jag var dökär i allihopa...) Dessutom var jag och min bästa vän Jimmy ASCOOLA =)

image209

.... men sen då...VAD HÄNDE???

image210

Ja, inte vet jag men guuud så man har sett ut..... det har varit lugg, kortklippt, rött, lockigt... shit asså och detta ska man visa barnbarnen..njea jag tror inte det va!!


Kommentarer
Postat av: mamma

ok-----
man har ju rätt att tycka som man vill (känner till problemet) Men för mej är du lika söt som en karamell.

2007-06-07 @ 18:16:53
Postat av: syster nina

ja jag håller med dej lilla mamma, om hon nu tycker att hon ser läcker ut i dag, så kommer hon gråta om 20 år å undra, hur kunde jag ha den frisyren eller dom kläderna? m.m m.m, haha ja jag känner igen problemet även jag, man är aldrig riktigt nöjd=) kram

2007-06-07 @ 18:21:36
Postat av: Syster Monica

Och jag håller med er båda! Lika söt som vanligt.
Men som Carina säger ,om 20år kommer du säga:
Hur fan kunde jag se ut så!Fråga mej så har jag sagt vart 10 år hahaha
Kram snygging.

2007-06-07 @ 22:16:03
Postat av: Lilla syster Elle

Hemskans tack allihopa, ni är för rara =) Det bör ju tilläggas att det INTE finns några bilder på mig och hur jag ser ut nu... kan ju bero på ngt speciellt möjligtvis... he he ha det bra o vi ses imorgon!!! Kram<3

2007-06-07 @ 22:19:06
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: mamma

och om 40år kommer hon och systrarna att tycka, vad smal och snygg jag var
"hur kunde det bli såhär" tur att man inte känner att man blir äldre.

2007-06-11 @ 18:49:38
Postat av: syster nina

Hahahaha jo du har nog rätt=)

2007-06-12 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback