Jorden anropar SMHI....

VAR ÄR SOLEN, VÄRMEN och SOMMAREN NÅGONSTANS???!!!

I Dalarna har det snöat, i Härjedalen har det snöat, men HALLÅ!! Vad är det som är fel, liksom???!! Ska vi kanske ta och svänga lite på årstiderna... Jag menar det här börjar likna Australiens årstider mer och mer... Är det meningen att vi hädanefter ska förknippa våra älskade sommarmånader med regn, blåst och snö? Jag VILL ligga på stranden och sola min bleka lekamen, jag VILL sitta ute på kvällarna och njuta av sommarbrisen som får mitt  hår att fladdra.... Jag VILL stå vid bryggans stege och piiina mig i det kalla vattnet.... Jag VILL gå härliga promenader i kvällssolen... Jag VILL svära över att det inte på något sätt existerar någon AC i min bil... Jag VILL stå vid sjökanten och kasta med spöet... Jag VILL slå ihjäl myggor som envist surrar kring mitt huvud... Jag VILL, Jag VILL...jag har ju för fan SEMESTER!!

Nej, låt mig få tala med Jon Pohlman NU tack!! För det är väl han som bestämmer vädret??!! Eller??




image239


Bilder från: Väginspektionen, Clipart, Ludvika Kommun och Gnetagalten

Kommentarer
Postat av: Stora Syster Monica

Jag håller med dig!! Fan va detta är tråkigt!
Men alla andra säger: "Efter regn kommer solsken".
Dom säger också: "Var positiv"! Men vem fan kan vara det efter en dag som denna!?
Kram

2007-06-17 @ 11:14:01
Postat av: syster nina

Som sagt, håller fullständigt med mina systrar i detta inlägg:)

2007-06-17 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback