Jisses amalia....

- Mamma får jag ta mitt lim? Det andra jag hade har torkat.

- Mmmm... * något disträ*

Senare så är det dags att läsa godnatt sagan. När vi läst färdigt lutar jag mig bakåt i sängen. Tittar mig runt i rummet. Något får mig att haja till...
men, vänta nu, så där brukar det väl inte se ut??!!

- Alexander, har du limmat upp alla de där teckningarna på väggen? *något dämpad*

- Jaaa, svarar Alexander med ett stolt leende som går från öra till öra. Vet du hur jag gjorde, frågar han i samma andetag.

- Näää, svarar jag med ångesten i halsen, HUR?

- Jag limmade först på väggen, sedan satte jag upp alla teckningar som jag ritat. Visst blev det fint!?

- Ja, verkligen *djup suck* men du får inte göra om det!!


Detta var vad jag såg:

image166

Kommentarer
Postat av: moster nina

klyftig kille "asgarv" en riktig micklare har lösningar till allt haha "jögge garvar" kram

2007-06-02 @ 21:20:21
Postat av: Moster Monica

Hahaha.. ja du Nander det är tur att du klarar det mesta själv!
PUSS

2007-06-03 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback