Jag visste det, jag visste det....


image279

Copyright: Mats Källblad www.kallblad.se

Kommentarer
Postat av: Stora Syster Monica

Hahahahaha....den va bra,jag säger ju att dom busar med oss.Men....hihi..dom sista dagarna har dom nog "jävlats" med oss de e ju ingen direkt värme och kommer inte att bli det framöver heller!:)

2007-06-28 @ 20:38:29
Postat av: Sara

Hej! Det är så roligt att läsa din blogg:). Vad duktig du är som har börjat powerwalka. Nu får vi hoppas på mycket sol innan du börjar jobba och jag måste få underhålla den lilla solbränna som jag fick i Budapest. Ha det så bra. Kramar!!

2007-06-28 @ 20:51:46
Postat av: Elle

Monica: Joru, de är på bushumör... rackarna=)
Sara: Så himla kul att du läser! Jag blir jätteglad! Ja, jag kände att NU vare dags att bränna lite fläsk ;) det känns sååå skönt! Vad det gäller solbränna, så är ju jag en av dem som ALDRIG NÅGONSIN får färg... så i år lär det ju knappast bli bättre :( Men men...Jag är glad ändå =) Kram på dig!

2007-06-28 @ 21:46:33
URL: http://jissesamalia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback