Jag tror jag oxiderar...

Klockan är nu 22.04.36 pip... Saga har sedan klockan 19.06:

♥ Tagit av sig blöjan 4 gånger

♥ Hällt ut flaskan med välling 3 gånger

♥ Kastat ut ALLA sängkläder INKLUSIVE madrassen 3 gånger

♥ Kissat I sängen EFTER att hon tagit av sig blöjan 2 gånger

och hon sover FORTFARANDE INTE... med tanke på hennes form anar jag att det inte är över än...

Jag tycker faktiskt det är ett alldeles ypperligt tillfälle att citera mina goda vän Falo´.....

JAG TROR JAG OXIDERAR!......................... suck


Kommentarer
Postat av: Bittan

Just de...SÅ var det att ha små osömniga barn : )
Kram

2007-06-20 @ 15:52:45
Postat av: Stora Syster Monica

Hahaha..hon är lik min Julia i den åldern,hon var precis lika dan.Till slut så tejpade jag fast blöjorna,men...det hjälpte inte det heller..haha.
Kram

2007-06-21 @ 10:27:15
Postat av: Elle

Biggan: Jo, minsann SÅ är det att ha små osämniga, envisa och kallt beräknande krabater =)
Monica: Jo, jag fick tipset av vår andra syster... men jag hade bara silvertejp... o det kändes elakt på nå sätt... =)

2007-06-21 @ 10:29:18
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Stora Syster Monica

Äh..jag tog silver tejp,men kan bara säga att det fick hon på nåt sätt upp också..!?

2007-06-21 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback